سوالات متداول
سوالات متداول


1. در ثبت نام عنوان ارسال کننده پیام رو چی بنویسم؟
اگر ثبت نام حقیقی را انتخاب کرده‌اید نام انتخابی خود را همراه با"اطلاع رسانی آزاد" بیاورید. اگر ثبت نام حقوقی را انتخاب کرده‌اید، عنوان شما باید مرتبط با نام تجاری شرکت یا وب سایت یا نا که معرفی می کنید باشد.
2. اگر مدارک ام را ارسال نکنم می تونم، سرویس را ایجاد کنم؟
سرویس شما ایجاد می شود اما تایید نمی شود بنابراین شما نمی توانید پیام ارسال کنید.
3. چند تا سرویس می تونم ایجاد کنم؟
برای هر ثبت نام در سامانه امکان ایجاد سه سرویس وجود دارد و برای درخواست سرویس بیشتر باید مدیریت پنل موافقت نماید
4. در روز چند تا پیام می تونم ارسال کنم؟
شما در روز به طور پیش فرض حداکثر یک پیام را می توانید ارسال کنید، اما به طور خاص و در شرایط ویژه با دلایل منطقی و مدارک خاص می توان تا 2 پیام نیز ارسال کرد.
5. کاربران خود را چگونه عضو سرویس کنم؟
با تایید سرویس یک کد عضویت یکتا 4 رقمی به سرویس شما اختصاص داده می‌شود، کاربران شما با ارسال "کد عضویت" به سرشماره های مربوطه عضو سرویس شما می‌شوند.
6. کد عضویت را باید به چه سرشماره هایی ارسال کنیم؟
کاربران ایرانسل به سرشماره 8020 و کاربران همراه اول به سرشماره 308020 ارسال می‌کنند.
7. برای لغو کردن پیام‌های سرویس چه باید بکنم؟
برای لغو نیز کافی است کد عضویت به همراه حرف L ارسال شود به طور مثال L1000 باشد.
8. کاربران خود را چگونه عضو بات پیامکی کنم؟
کاربران شما با ارسال نام بات به همراه @ مانند "@ bot" به سرشماره های مربوطه عضو بات شما می‌شوند.
9. برای لغو کردن پیام‌های بات چه باید بکنم؟
برای لغو پیام‌های بات نیز کافی است نام بات به همراه حرف Laghv ارسال شود به طور مثال @ botlaghv باشد.
10. پیام خوش آمدگویی باید چه محتوایی داشته باشد؟
خدمتی که قرار است در سرویس خود به کاربران ارائه دهید را به صورت مختصر برای وی شرح دهید. 
11. می تونم شماره پشتیبانی رو با شماره خودم جایگزین کنم؟
امکان تغییر شماره در فوتر پیام وجود ندارد و در تمام پیام‌های تمامی مشتریان یکی است اما شما می توانید پشتیبانی خود را در متن پیام توضیح داده و عنوان کنید.
12. چه مدت زمان طول می‌کشد که پیام تایید گردد؟
باتوجه به زمان ایجاد پیام در صورتی که روز کاری باشد چند دقیقه و در حالات دیگر حداکثر 12 ساعت
13. آیا امکان ویرایش متن خوش آمدگویی وجود دارد؟
نه، برای شما دسترسی ویرایش وجود ندارد، شما باید متن خوش آمدگویی را به سیستم ارسال کنید، ما متن را ویرایش می‌کنیم.